Vrazova ulica 1
9240 Ljutomer
Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer je bila v četrtek, 22. oktobra 2015, gostiteljica letošnje Vzgojiteljade, vsakoletnega srečanja slovenskih srednjih šol z izobraževalnim programom predšolska vzgoja. V sklopu srečanja je prleška prestolnica gostila več kot 300 dijakov iz 12 srednjih šol. Na otvoritveni prireditvi je udeležence Vzgojiteljade 2015 nagovorila tudi županja Občine Ljutomer mag. Olga Karba. »Velikokrat je slišati v družbi, da se vzgoji otrok daje premalo pozornosti. Vendar verjemite, da temu ni tako. V podjetjih in javnih institucijah še se kako zavedamo, da je zelo pomembno imeti za sabo dobro ekipo, ekipo strokovnih, profesionalnih sodelavcev, takšnih, ki jim lahko zaupaš, takšnih, ki razmišljajo s svojo glavo. Res je, da je odrasle ljudi, ki nimajo takšnih opisanih lastnosti, težko spremeniti. V primerjavi s temi lahko pri otrocih naredimo marsikaj dobrega. Če začnemo že pri osnovnih korakih, z dobro vzgojo, in potem to nadaljujejo v vrtcih in imamo celosten pristop, potem lahko naredimo ljudi v prave osebnostni,« je dejala ljutomerska županja, ki je vsem prisotnim ravnateljem oz. predstavnikom šol podarila monografijo Občine Ljutomer.
Kot je povedal v imenu organizatorja srečanja ravnatelj Gimnazije Franca Miklošiča Ljutomer Zvonko Kustec so udeležencem pripravili številne dejavnosti oziroma delavnice, »v katerih so naši gostje ustvarjali, se zabavali ter ob tem spoznavali prelepo prleško pokrajino, ljudi in navade«. V naravoslovni delavnici so dijaki spoznavali osnovne kemijske in senzorične lastnosti vzorcev mošta, določevali pa bodo tudi vsebnosti vlage v različnih sadežih in s tem določili primernost za skladiščenje in sušenje. V glasbeni delavnici so se učili prleških pesmi, v plesni delavnici je bilo vse v znamenju plesa v povezavi z jesenskimi opravili, vremenom, pojavi in barvami, v likovni delavnici pa so dijaki slikali na temo Pisana jesen v Prlekiji. Udeleženci dramske delavnice so stopili na odrske deske in se za nekaj ur prelevili v prave igralce, dijaki v multimedijsko-novinarski delavnici pa so kot pravi novinarji spremljali potek celotne Vzgojiteljade, beležili dogajanje na šoli in pripravili material za reportažni televizijski zapis. V psihološko/pedagoški delavnici so dijaki doživljali iluzije in halucinacije, v matematični so s pomočjo zgibanja papirja spoznali nekatera platonska telesa in njihove lastnosti, v zgodovinski so poiskali nekaj zgodovinskih dejstev povezanih s čarovništvom v Ljutomeru in okolici, v športni delavnici pa so dijaki v t.i. oviratlonu premagovali ovire v naravi.